- Niniejsze postanowienia Polityki Prywatności dotyczą ustalenia zasad gromadzenia, przechowywania oraz wykorzystywania danych osobowych Użytkowników strony internetowej www.medmarket.pl (dalej też jako Serwis) oraz zasad wykorzystywania plików cookies. Niniejsze oświadczenie w sprawie ochrony danych obowiązuje tylko w odniesieniu do tej strony internetowej oraz jej podstron. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez nas. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
- Administratorem danych osobowych Użytkowników strony www.medmarket.pl oraz podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Medmarket International sp. z o.o. z siedzibą ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XIII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000628971
- Mogą się Państwo z nami skontaktować w następujący sposób:
- korespondencyjnie na adres: ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa
- przez e-mail: info@inno-implant.pl
- telefonicznie: +48 693 11 88 88
- Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu zawarcia, wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną (w tym w celu doręczenia zamówionego towaru, wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru, zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Administratora przez okres wymagany przepisami prawa) oraz w celach związanych z realizacją działań informacyjnych, marketingowych, analitycznych, statystycznych prowadzonych m.in. przy użyciu telefonów, tabletów, komputerów, e-maili oraz serwisów społecznościowych oraz w sposób zautomatyzowany.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych w celu świadczenia usług w zakresie następujących danych: imię i nazwisko, adres do korespondencji/wysyłki, numer telefonu, jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (do zawarcia tych umów dochodzi najczęściej poprzez złożenie zamówienia na stronie www.medmarket.pl, w oparciu o regulamin sklepu lub w dokumencie zapotrzebowania materiałowego).
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w celach marketingowych, analitycznych będzie Pani/Pana zgoda, wyrażona poprzez zaznaczenie stosownych checkboxów w formularzu zapisu do otrzymywania materiałów informacyjnych, promocyjnych, marketingowych za pośrednictwem strony www.medmarket.pl, względnie wyrażona poprzez oświadczenia złożone
w dokumencie zapotrzebowania materiałowego lub też ankiecie, z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej. - Informujemy, iż działania marketingowe w formie przesyłania materiałów promocyjnych pocztą tradycyjną, czy też prowadzone w bezpośredniej rozmowie z Państwem, możemy prowadzić bez Państwa uprzedniej zgody. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest tkz. uzasadniony interes Medmarket International sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
- Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi.
Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich. Stosujemy wszelkie niezbędne zabezpieczenia serwerów, połączeń i witryny w celu ochrony Państwa danych. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Państwa płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia.
Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Serwisu i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że Serwis nie będzie zwracał się do Państwa o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania w Serwisie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z witryny.
- Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie.
- Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla zawarcia i wykonania umowy, a także by mogła/mógł Pani/Pan otrzymywać materiały informacyjne, promocyjne, marketingowe.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji czynności wynikających z zawartej umowy, w tym w zakresie obsługi roszczeń posprzedażowych (np. uprawnień z gwarancji, rękojmi), a w przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych, marketingowych przez czas prowadzenia działalności w tym zakresie, chyba że wcześniej Pani/ Pan zrezygnuje z otrzymywania tychże materiałów, co spowoduje usunięcie Pani/Pana danych z bazy.
- Informujemy, że Pani/Pana dane mogą być przetwarzane także w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania ( upraszczając jest to zautomatyzowany proces prowadzący do wnioskowania o posiadaniu przez Panią/Pana określonych cech). Profilowanie może być prowadzone w szczególności w celach promocyjnych, marketingowych, oceny zainteresowań i preferencji zakupowych, w tym także oferowania oraz prezentowania reklam, produktów i usług w oparciu o przypisane Pani/Panu preferencje. Dzięki tym działaniom możemy opracować dedykowaną dla Pani/Pana ofertę produktową, a także poprawić jakość korzystania z naszego serwisu internetowego dostępnego pod adresem www.medmarket.pl
Ma Pani/Pan prawo w każdym momencie do wyrażenia sprzeciwu na profilowanie Pani/Pana działań na potrzeby marketingu bezpośredniego, co będzie równoznaczne
z wycofaniem zgody na profilowanie.
- W celu prawidłowej realizacji usług Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane naszym zaufanym partnerom handlowym (np. w celu obsługi sprzedaży, w tym dostawy; realizacji kampanii marketingowej, sprzedaży ratalnej, ubezpieczeniowej). Dane możemy również przekazywać podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa, np. sądom lub organom ściągania- oczywiście wyłącznie wówczas gdy wystąpią z żądaniem ich uzyskania w oparciu o stosowną podstawę prawną.
- W związku z przewarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych;
- prawo dostępu do danych osobowych w każdym czasie;
- prawo żądania sprostowania, uaktualnienia danych osobowych;
- prawo żądania usunięcia danych osobowych;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych (Może Pani/ Pan przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali Pani/ Pana dane do innego administratora. Zrobimy to tylko wówczas, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Pani/ Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Panią/ Panem lub na podstawie Pani/ Pana zgody),
- prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych z Pani/ Pana szczególną sytuacją, w przypadkach kiedy przetwarzamy Pani/ Pana dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu.
Informujemy jednocześnie, że Pani/ Pana sprzeciw na marketing będzie równoznaczny z wycofaniem zgody na profilowanie.
- W zakresie, w jakim Pani/ Pana dane są przetwarzane na podstawie zgody ma Pani/ Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
- Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- Aby skorzystać z powyższych praw, prosimy o kontaktowanie się z nami w jednej z form komunikacji określonych w pkt I. Z przesyłania informacji drogą elektroniczną mogą Państwo ponadto zrezygnować klikając link anulujący subskrypcję i znajdujący się w stopce każdego newslettera.
- Przysługuje Pani/ Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Polityka plików cookies
- Pliki Cookies (tzw. “ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Serwisu ii przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podczas odwiedzin przez Użytkownika strony www.medmarket.pl system serwisu wysyła do komputera Użytkownika co najmniej jeden plik Cookie, w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki.
- Serwer serwisu automatycznie rejestruje informacje przesyłane przez przeglądarkę Użytkownika w czasie wyświetlania witryn. Dzienniki serwera mogą zawierać informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język przeglądarki, data i godzina przesłania żądania.
- Te informacje pozwalają podnosić jakość naszych usług dzięki identyfikowaniu
i przechowywaniu preferencji Użytkowników oraz śledzeniu trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwana jest nasza strona. - Użytkownik może zabronić odbierania plików cookie, przez co pozostanie anonimowy, aczkolwiek nie zezwalając na rejestrację plików cookie, serwis nie będzie mógł zidentyfikować Użytkownika ani jego preferencji.
- W celu skonfigurowania opcji swojego urządzenia w zakresie wyrażenia zgody na zapisywanie plików cookies oraz określenia zakresu zapisywanych cookies, Użytkownik może dokonać zmian ustawienia wykorzystywanej przeglądarki internetowej.
- Administrator informuje, że niedokonanie przez Użytkownika zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym Użytkownika. W takim przypadku serwis może przechowywać informacje w urządzeniu końcowym Użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
- W ramach serwisu wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies:
a) pliki cookies przechowujące identyfikator sesji (niezbędny do przechowania informacji o logowaniu, uzupełnianiu formularza); - Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji Użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron Serwisu.
- Informacje na temat zarządzania plikami Cookies w poszczególnych przeglądarkach można znaleźć na stronach dedykowanych poszczególnym przeglądarkom:
a) Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
b) Internet Explorer: https://support.microsoft.com/kb/196955/pl
c) Chrome: https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
d) Opera: https://help.opera.com/Linux/12.10/pl/cookies.html
e) Safari: https://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL - W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy powyżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami.