Ile zapłacę za dostawę?


W przypadku zamówień na kwotę poniżej 200 PLN netto, zostanie doliczona opłata logistyczna w kwocie 20 PLN brutto. W przypadku zamówień powyżej 200 PLN netto dostawa jest bezpłatna. Natomiast koszt transportu zagranicznego zawsze ustalany jest indywidualnie, po uprzednim kontakcie z klientem.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?


Jak najbardziej! Wystarczy dodać produkty do koszyka, wyświetlić jego zawartość i kliknąć “Złóż zamówienie”. Kolejnym krokiem jest wybór opcji “Kontynuuj bez logowania”. Wystarczy uzupełnić dane swoje/firmy i kliknąć “Potwierdź”.

Gotowe! Właśnie złożyli Państwo zamówienie bez rejestracji.

Co w przypadku, gdy w moim zamówieniu wystąpił brak jakiegoś produktu?


W trakcie przygotowywania Państwa zamówienia może zdarzyć się, że wystąpi brak magazynowy, pomimo dostępności w sklepie internetowym. W takiej sytuacji kontaktujemy się z Państwem drogą mailową lub telefoniczną w celu znalezienia najbardziej korzystnego rozwiązania (zamiana na inny dostępny produkt, zamówienie towaru u dostawcy lub zwrot pieniędzy w przypadku płatności online).

Jak zamówić produkt, którego stan wynosi 0?


Cechą wyróżniającą nasz sklep internetowy na tle konkurencji jest możliwość zamawiania produktów ze stanem 0. Wystarczy umieścić wybrane produkty w koszyku i złożyć zamówienie, a my zajmiemy się resztą! Zamówimy je dla Państwa i wyślemy po dostawie. W przypadku zamówienia, w którym znajduje się przynajmniej jeden produkt ze stanem 0 nie ma możliwości płatności online, ponieważ ostateczna cena produktu może różnić się od aktualnie prezentowanej. Jest to spowodowane np. zmianą kursu walut, nowego cennika danego producenta, itp.

Czy mogę złożyć zamówienie z odbiorem osobistym?


Oczywiście, wystarczy podczas finalizacji zamówienia zaznaczyć w opcjach dostawy “Odbiór osobisty”. Po odbiór zamówienia zapraszamy do siedziby naszej firmy znajdującej się pod adresem: ul. Jana Kazimierza 16, 01-248 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Zalecamy jednak podanie w uwagach do zamówienia konkretnej daty i godziny odbioru, żebyśmy byli gotowi na Państwa przybycie.

Co zrobić, gdy nie znajdę produktu, którego szukam?


Jeżeli nie znaleźli Państwo produktu, który Was interesuje zapraszamy do kontaktu:

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Co mam zrobić, gdy mam specjalne uwagi do mojego zamówienia?


Wszelkie uwagi i dyspozycje dotyczące zamówienia mogą Państwo umieścić w specjalnie do tego przeznaczonym polu “Uwagi” znajdującym się w koszyku podczas finalizacji zamówienia.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?


Staramy się, aby każde zamówienie złożone przez Państwa było przygotowane i wysłane w dniu składania zamówienia. Niestety, ze względu na różne okoliczności nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Firma kurierska ma 48 godzin na dostawę Państwa zamówienia.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?


Przedpłata

Przelewem na rachunek główny Medmarket International sp. z o.o. widoczny na dokumencie Proforma, Faktura VAT.


Płatność online

Kartą płatniczą (Visa, MasterCard), BLIK, przelew błyskawiczny – forma płatności obsługiwana przez Przelewy24.pl.


Płatność przy odbiorze (pobranie)

Pieniądze za zamówione produkty pobierane są przez kuriera przy dostawie paczki.


Płatność odroczona (przelew)

Wszyscy stali Kontrahenci mogą ubiegać się o płatność odroczoną. Płatność odroczona jest realizowana przez kontrahenta przelewem na rachunek bankowy firmy Medmarket International sp. z o.o. w terminie określonym na dokumencie sprzedaży.


Główne konto bankowe firmy: Santander Bank Polska nr 62 1090 2590 0000 0001 3455 2237

Medmarket International sp. z o.o. oświadcza, iż rachunek główny jest zgłoszony do Urzędu Skarbowego i znajduje się na Białej Liście.

W jaki sposób dokonać zwrotu towaru?


Wszelkich zwrotów należy dokonywać na własny koszt.
Informujemy, że nie będą uznawane zwroty towarów używanych, rozpakowanych, zniszczonych oraz bez opakowań firmowych.

Obowiązuje termin 14 dni przy zwrocie bez podania przyczyny.

Prosimy nie traktować opakowań towaru jako opakowania wysyłkowego.

Zwroty prosimy kierować na swój koszt na adres:
Medmarket International sp. z o.o.
ul. Jana Kazimierza 16
01-248 Warszawa

z dopiskiem: „Zwrot”

W jaki sposób są dostarczane zamówienia?


Dostępne są 2 formy dostawy:

  • W przypadku dostawy na terenie kraju, transport realizowany jest firmą kurierską UPS.
  • W przypadku dostawy na terenie kraju, transport realizowany jest firmą kurierską DPD.
Co zrobić, jeśli nie odnalazłam/em tutaj odpowiedzi na moje pytanie?


Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zapraszamy do kontaktu:

Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Biała Lista


Medmarket International sp. z o.o. oświadcza, iż rachunek główny jest zgłoszony do Urzędu Skarbowego i znajduje się na Białej Liście.

Zgodnie z obowiązującym prawem potwierdzam, że jestem profesjonalistą z branży medycznej. Jestem świadomy, że informacje dostępne na stronie internetowej mogą zawierać treści marketingowe oraz informacje, dotyczące wyrobów medycznych, skierowane wyłącznie do osób wykonujących zawód medyczny.
Zgodnie z obowiązującym prawem potwierdzam, że jestem profesjonalistą z branży medycznej. Jestem świadomy, że informacje dostępne na stronie internetowej mogą zawierać treści marketingowe oraz informacje, dotyczące wyrobów medycznych, skierowane wyłącznie do osób wykonujących zawód medyczny.
Darmowa wysyłka od 250 zł