Tecno-Gaz: Od 1979 roku nasza misja to przede wszystkim projektowanie i rozwój produktów dentystycznych i medycznych, z klientem w centrum. Klientocentryczność to nasz codzienny cel, tak naprawdę rozwój naszej firmy jest możliwy tylko wtedy, gdy wszystkie osoby, które nam zaufały przy zakupie, będą zadowolone i uznają TECNO GAZ za firmę referencyjną, zdolną odpowiedzieć na wszystkie ich potrzeby i oczekiwania. Nasza podstawowa działalność to przede wszystkim relacje z klientami. Mając to na uwadze, coraz częściej inwestujemy w naszych pracowników i menedżerów, aby te podstawowe koncepcje zostały przyswojone i były zawsze pierwszym celem korporacyjnym.
Ciągle doskonalimy swoje procesów w celu dostosowania ich do rozwoju technologicznego aplikacji i specyficznych potrzeb rynku. Poprzez ciągłe doskonalenie zobowiązujemy się do konsolidacji i rozwoju własnej afirmacji w sektorze.
Cele
Nasz cel to tworzenie, stosowanie i wdrażanie narzędzi technologicznych, ponieważ pozwala to na zdobywanie nowych obszarów rynkowych oraz wzrost konkurencyjności firmy.
Jakość definiujemy jako odpowiedź na potrzeby klienta, z dbałością o obowiązujące wymagania.
To przekłada się na:
- gwarantowanie spełnienia wszystkich wymagań (obowiązkowych i umownych);
- zwiększenie niezawodności produktu i usługi;
- zwiększenie zadowolenia klientów;
- rozwijanie i optymalizowanie procesów firmowych oraz know-how.
Aby osiągnąć swoje cele, TECNO-GAZ przede wszystkim stawia na:
- wzmacnianie poziomu kompetencji, know-how, zaangażowania i motywacji pracowników;
- sprzyjanie rozwojowi kulturalnemu firmy i poszukiwaniu przyczyn problemów;
- wprowadzanie i szkolenie młodych ludzi, ponieważ to utrzymuje ich konkurencyjność;
- zapewnianie, że zasady polityki jakości są rozpowszechniane, rozumiane i podzielane przez wszystkich pracowników;
- gwarantowanie efektywnego zarządzania inwestycjami w infrastrukturę (konstrukcje, pojazdy, zakłady, urządzenia, maszyny i urządzenia);
- zapewnianie odpowiedniego poziomu utrzymania, bezpieczeństwa i niezawodności dostępnych środków;
- gwarantowanie pozytywnego środowiska pracy;
- utrzymanie dostawców o wysokiej wydajności.
Strategia osiągania celów koncentruje się na tym, aby:
- osiągać ciągłe doskonalenie zarządzania jakością i wydajności systemu produktów, po konkurencyjnych cenach i przy dogodnych kosztach;
- systematycznie badać rozwiązania problemów;
- systematycznie monitorować procesy za pomocą odpowiednich narzędzi, które pomagają w pełni realizować cele stawiane przez TECNO-GAZ;
- konsolidacja korporacyjna;
- skonsolidować i zwiększyć zaufanie klientów do potencjału firmy.